مقالات مقالات .

مقالات

دکتر جراحی بینی در سعادت آباد تهران

افرادی که بینی گوشتی دارند، 4/1 جمعیت جهان را تشکیل می دهند. بینی های گوشتی، بزرگ و گوشتالو هستند. پوست آنها چرب تر از بینی های استخوانی می باشد. بینی های گوشتی در اندازه های کوچک و بزرگ وجود دارند اما انواع بزرگتر آنها بیشتر جلب توجه می کنند. بینی های استخوانی، سطوح ناهماهنگ و استخوان بیرون زده دارند. این ویژگی ها تاثیر زیادی بر زیبایی چهره ی افراد می گذارند. بینی بسیاری از افراد در اثر تصادفات و حوادث، آسیب دیده است. برآمدگی ها و ناهماهنگی های ناشی از حوادث، بیشتر در نمای نیمرخ افراد مشاهده می شوند. دکتر جراحی بینی در سعادت آباد تهران در مورد بینی های زینی شکل و مواردی که انحراف داخلی دارند هم اطلاعاتی در اختیار بیماران قرار می دهد. او به بیماران خود توضیح می دهد که تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی در ضخامت پوست آنها است. مقدار این ضخامت در بینی های گوشتی بیشتر از استخوانی است. به همین علت شکل دهی بینی های استخوانی راحت تر می باشد. جراحی بینی های استخوانی پیچیدگی کمتری دارد و تورم بعد از عمل هم کمتر است. دکتر جراحی بینی در سعادت آباد تهران تبحر کافی را در انجام انواع عمل بینی دارد. برای جراحی بینی و رفع عیوب آن می توانید با دکتر جراحی بینی در سعادت آباد تهران تماس بگیرید.

مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران
مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران شرایطی را فراهم نموده تا افراد بتوانند عمل زیبایی بینی را با خیالی آسوده انجام دهند. این مرکز یک فضای بهداشتی دارد و از پرسنل ماهر و با تجربه سود می برد. از دیگر ویژگی های مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران می توان به متخصصان کارآزموده، دستگاه های پیشرفته، تجهیزات استریل و یکبار مصرف و ... اشاره کرد. این مرکز کلیه مراحل جراحی بینی را با دقت زیادی انجام می دهد. در ابتدا بیمار را از طریق تنفسی یا تزریق وریدی بیهوش می کنند. گاهی اوقات هم بنا بر تشخیص جراح، بی حسی موضعی پیشنهاد می شود. در جراحی به روش باز، برش هایی را بر روی کلوملا انجام می دهند. سپس تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی ایجاد می کنند. در صورت لزوم، غضروف اضافه می کند. متخصصین مرکز جراحی بینی در سعادت آباد در ادامه روند جراحی، فرم بینی بیمار را اصلاح می کنند. در صورت وجود انحراف یا هر عیب دیگری آن را برطرف می کنند. در انتها برش های ایجاد شده را بخیه می زنند و گچ بینی را قرار می دهند. در این مرحله، بیمار وارد بخش ریکاوری می شود و اقدامات لازم برای بعد از عمل انجام می شوند. در صورت تشخیص جراح، بیمار مرخص می گردد. در تمام این مدت، بیمار تحت نظر پزشک قرار دارد. اگر شما هم به دنبال یک مرکز خوب برای انجام عمل بینی هستید، می توانید به مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران مراجعه نمایید.
جراحی بینی در سعادت آباد تهران
جراحی بینی در سعادت آباد تهران گزینه مناسبی برای افرادی است که از فرم بینی خود راضی نیستند و تمایل دارند تا با انجام عمل بینی، چهره ای متفاوت برای خود خلق کنند. البته افرادی هم هستند که برای رفع قوز بینی در ناحیه پل بینی، افتادگی و یا پهنی بینی این عمل را انجام می دهند. جراحی بینی در سعادت آباد تهران شامل کلیه اعمال جراحی می شود که در قسمت داخل یا خارج بینی صورت می گیرند. امروزه بسیاری از جوانان به دنبال برطرف نمودن مشکلات مربوط به اندازه بینی، شکل بینی، اندازه و موقعیت سوراخ های بینی و مشخصات ظاهری آن هستند. متخصصین جراحی بینی در سعادت آباد تهران با آموزش در دوره های مختلف و کسب مهارت های لازم می توانند فرم ظاهری بینی افراد قومیت های مختلف را نیز تغییر دهند. از دیگر مهارت های آنها می توان به اصلاح عدم تقارن بینی، کوچک کردن اندازه سوراخ های بینی، رفع نقص های مادرزادی در بینی و درمان بینی های آسیب دیده در تصادفات و حوادث ورزشی اشاره کرد. اگر بینی شما هم آسیب دیده است ، می توانید از خدمات جراحی بینی در سعادت آباد تهران بهره مند شوید. برای این منظور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۳:۲۳ توسط:target موضوع: نظرات (0)