مقالات مقالات .

مقالات

دکتر روانشناس در تهرانپارس

دکتر روانشناس در تهرانپارس به افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن کمک می‌کند تا بهتر بتوانند وضعیت خود را مدیریت کنند. او دوره های مختلف آموزش‌های بالینی و آکادمیک روانشناسی را گذرانده است تا بتواند ذهن و رفتار مراجعین خود را بهتر درک کند. کسانی که از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند می‌توانند برای غلبه بر شرایط خود از دکتر روانشناس در تهرانپارس کمک بگیرند.

مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس
مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس مکانی است که در آنجا خدمات متنوع مشاوره و روانشناسی به مراجعین ارائه می‌شوند. در این مطب زمان کافی برای مراجعین اختصاص داده می‌شود. فضای مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس آرام است تا مراجعین بدون استرس و نگرانی بتوانند در مورد مسائل خود صحبت کنند. در این مطب برای وقت مراجعین ارزش قائل هستند و ساعات مراجعه به گونه ای تنظیم می‌شوند که تا حد امکان از هدررفت وقت مراجعین و همراهان آنها جلوگیری شود.

مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس دارای امکانات خوب و مناسبی است. این امکانات شامل آب سردکن، تعداد کافی صندلی و… می‌شوند. در این مطب، برای کمک به بیماران از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک استفاده می‌شود. دکتر روانشناس برای حل مشکل بیمار خود از راهکارهای درمانی مانند روانکاوی، روش درمان رفتاری_ شناختی، گروه درمانی، خانواده درمانی و… بهره می‌برد.

روانشناس کودک در تهرانپارس
روانشناس کودک در تهرانپارس به مطالعه مراحل رشد و خصوصیات رشدی و رفتاری کودکان در هر سنی می‌پردازد. او روش صحیح تربیت و رفتار با کودک را می‌داند و اطلاعات و مهارت زیادی در زمینه مسائل تربیتی و پرورشی مناسب کودک دارد. بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس می‌تواند در حوزه های مختلفی مانند فرزندپروری، خلاقیت، اعتماد به نفس و… به والدین آموزش دهد. روانشناس کودک تحولات و تغییرات جسمی، روانشناختی، عاطفی و عملکرد اجتماعی کودک و نیازهای او را مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین خدمات بهترین روانشناس در تهرانپارس این است که اثربخش‌ترین روش‌های تربیتی و مفیدترین سبک فرزندپروری را به والدین آموزش می‌دهد. همچنین به آنها کمک می‌کند ارتباط بهتری با فرزندان خود داشته باشند. روانشناس کودک به مطالعه و بررسی مسائل روانی، شناختی، عاطفی، رشدی و رفتاری کودکان و نوجوانان می‌پردازد. علاوه بر این میزان آسیب‌پذیری های بیولوژیکی و مشکلاتی مانند نقص‌های شناختی، استرس، مشکلات اجتماعی و نحوه مواجهه با تغییرات رشدی را مورد ارزیابی و درمان قرار می‌دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۸:۰۲ توسط:target موضوع: نظرات (0)