مقالات مقالات .

مقالات

بهترین لیزر موهای زائد در هفت حوض

1- دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت که با نام دستگاه لیزر الکس هم شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار است. این دستگاه، گزینه مناسبی برای پوست‌های روشن و موهای تیره می‌باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت می‌تواند موهای زائد نوع 1 ، 2 و 3 را از بین ببرد. برای طبقه‌بندی نوع پوست از اعداد 1 تا 6 استفاده می‌کنند که نشانگر میزان تیرگی و روشنایی پوست افراد است. عدد 1 به روشن‌ترین پوست و عدد 6 به تیره‌ترین پوست اشاره دارد. افرادی که از این دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده می‌کنند، درد و ناراحتی چندانی را حس نمی‌کنند.

2- دستگاه لیزر دایود (Diod laser)
دستگاه لیزر دایود برای حذف موهای زائد به کار می‌رود. این دستگاه که طرفداران زیادی دارد، می‌تواند موهای زائد نوع 6-1 را از بین ببرد. سرعت و دقت بالا از مشخصه های دستگاه لیزر دایود هستند. طول موج این دستگاه در مقایسه با دستگاه لیزر الکساندرایت بیشتر است. به همین علت اشعه آن قدرت نفوذ بیشتری دارد.

3- دستگاه لیزر اندیاگ (ND YAG)
این دستگاه گزینه خوبی برای از بین بردن موهای زائد پوست‌های تیره و موهای نازک می‌باشد. دستگاه لیزر اندیاگ قدرت نفوذ بالایی دارد و می‌توان برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل از آن استفاده کرد. دستگاه ND YAG برای از بین بردن موهای زائد انواع پوست به ویژه پوست‌های تیره و گندمی مناسب است و عوارض جانبی چندانی ندارد.

لیزر موهای زائد در هفت حوض
لیزر موهای زائد در هفت حوض به وسیله پرتوهای لیزر انجام می‌شود. این پرتوها که از دستگاه لیزر به موهای زائد تابانده می‌شوند، به فولیکول موهای زائد آسیب وارد می‌کنند. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که فولیکول‌ها ضعیف می‌شوند و از بین می‌روند. البته لیزر موهای زائد یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی 30-20 درصد موها دوباره رشد می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از لیزر موهای زائد تراکم موهای خود را کاهش دهید.

لیزر موهای زائد در هفت حوض شامل یک پرتو نور قدرتمند است که انرژی زیادی دارد. دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارند که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست صورت می‌گیرد تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد.

وقتی که نور لیزر به موی زائد تابیده می‌شود، توسط آن جذب می‌شود. حرارت لیزر به قسمت‌های تیره فولیکول مو آسیب وارد می‌کند. این امر باعث بروز اختلال در رشد مو می‌شود. بعد از لیزر، فولیکول دوباره شروع به تولید مو می‌کند. به همین علت لازم است لیزر موهای زائد هفت حوض در چندین جلسه انجام شود. برای بهره مندی از لیزر موهای زائد در هفت حوض با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

خدمات کلینیک لیزر موهای زائد در هفت حوض تهران
1- لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت به صورت کامل یا فقط برای قسمت‌هایی از آن انجام می‌شود. برخی افراد از لیزر برای رفع موهای زائد کل صورت بهره می‌برند؛ در حالی که عده ای فقط برای موهای زائد پشت لب، چانه، زیر چشم و... از لیزر استفاده می‌کنند.

2- لیزر موهای زائد بدن
شما می‌توانید برای از بین بردن موهای زائد کل بدن یا بعضی قسمت‌ها مانند دست، پا، کمر و... از لیزر استفاده کنید.

3- لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
یکی از خدمات کلینیک لیزرموهای زائد در هفت حوض ، از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی است. بسیاری از افراد برای نظافت و پاکیزگی این ناحیه از لیزر استفاده می‌کنند.

4- لیزر موهای زائد زیر بغل
رشد موهای زائد برای بسیاری از زنان و مردان ناراحت کننده است. استفاده از روش‌هایی مانند تراشیدن، اپیلاسیون و... بسیار خسته‌کننده است. ضمن اینکه ممکن است تراشیدن مکرر باعث ایجاد کیست و ناراحتی‌های دیگر شود. لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش ایمن و کارآمد است که باعث می‌شود برای مدت طولانی از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شوید.

5- لیزر موهای زائد دست‌ها و پاها
لیزر موهای زائد دست‌ها و پاها می‌تواند 80 درصد موهای زائد را از بین ببرد. این روش، سریع و راحت است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۳:۰۰ توسط:target موضوع: نظرات (0)